چه کراتینین سطح 1.3

شنبه 28 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه کراتینین سطح 1.3

 

چه کراتینین سطح 1.3

کراتینین مواد زائد از فعالیت های عضلانی است. اگر سطح کراتینین بالاتر از محدوده طبیعی است، معمولا برخی از مشکلات سلامتی را نشان می دهد.

محدوده نرمال از سطح کراتینین

محدوده مرجع معمولی 0.5 تا 1.0 میلی گرم / دسی لیتر (حدود 45-90 با mol / L) برای زنان و 0.7 تا 1.2 میلی گرم / دسی لیتر (60-110 با mol / L) برای مردان. در حالی که کراتینین سرم قبل از شروع 2.0 میلی گرم / دسی لیتر (برابر با mol / L 150)، ممکن است عملکرد کلیه طبیعی در سازنده بدن مرد، کراتینین سرم 0.7 را نشان می دهد از mg / dL (60 با mol / L) می تواند بیماری کلیه در یک قدیمی ضعیف نشان می دهد زن.

چه سطح کراتینین 1.3 چیست؟

از محدوده نرمال از سطح کراتینین، ما می توانید ببینید که 1.3 است خیلی بالا نیست، و آن را تقریبا نزدیک به سطح نرمال است.

همانطور که بسیاری از عوامل مربوط به تغییرات کراتینین وجود دارد، به نظر می رسد که شما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن.

در اینجا این است که عوامل مربوط به تغییرات کراتینین:

- توده عضلانی

- سن

- جنسیت

- نژاد

بزرگسالان جوان یا میانسال عضلانی ممکن است کراتینین در خون خود از هنجار برای جمعیت عمومی داشته باشد. در مقابل شهروندان ارشد معمولا دارای سطح کراتینین کمتر است. مطمئنا، کراتینین کودکان به مراتب کمتر نسبت به بزرگسالان است.

با این حال، شما هرگز نباید 0.1 سطح بالاتر از حد نرمال تحقیر، برای آن نیز ممکن است با بیماری شدید همراه است.

صدمه به کلیه ها است که همیشه با سطح کراتینین بالا همراه است. همانطور که در بالا کراتینین ذکر است که مواد زائد از فعالیتهای عضلانی. اگر شما دارای کلیه های سالم، کراتینین خواهد شد در زمان فیلتر شده و محیط داخلی تمیز و امن نگه دارید.

با توجه به کارشناسان متخصص در بیماری های کلیه، افزایش سطح کراتینین یک بار، حداقل 50 درصد آسیب عملکرد کلیه وجود دارد. بدین ترتیب، شما پیشنهاد را به آزمون و آزمون ها برای تشخیص بیشتر است، هنگامی که شما را در رویارویی سطح کراتینین بالا.

لیست آزمایشاتی که برای بیماران با سطح کراتینین بالا وجود دارد، اگر شما نیاز دارید، لطفا پیام زیر را ترک. ما بسیار خوشحالیم که برای کمک به شما در کمتر از 48 ساعت. شما مورد علاقه یک روز خوب!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.